Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10872
Назва: | Теоретичні аспекти формування соціального досвіду учнів в освітньому процесі початкової школи |
Автори: | Самофал, Л. О Горват, Маріанна Василівна |
Ключові слова: | соціальний досвід освітній процес початкова школа учні |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Самофал, Л. О. Теоретичні аспекти формування соціального досвіду учнів в освітньому процесі початкової школи / Л. О. Самофал, М. В. Горват // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.305-308. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10872 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical_aspects_of_the_formation_of_the_social_experience_of_students.pdf | Теоретичні аспекти формування соціального досвіду учнів в освітньому процесі початкової школи | 608.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.