Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10872
Назва: Теоретичні аспекти формування соціального досвіду учнів в освітньому процесі початкової школи
Автори: Самофал, Л. О
Горват, Маріанна Василівна
Ключові слова: соціальний досвід
освітній процес
початкова школа
учні
Дата публікації: 2022
Видавництво: МДУ
Опис: Самофал, Л. О. Теоретичні аспекти формування соціального досвіду учнів в освітньому процесі початкової школи / Л. О. Самофал, М. В. Горват // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.305-308.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10872
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_aspects_of_the_formation_of_the_social_experience_of_students.pdfТеоретичні аспекти формування соціального досвіду учнів в освітньому процесі початкової школи608.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.