Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10788
Название: Маркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Маляр, А. С.
Ключевые слова: Маркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Маляр, А. С. Маркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах / А. С. Маляр, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.215-217.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10788
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Personnel_ marketing_ as_ a _tool _of _personnel _policy _of_ the_ service _sector _enterprise _in _modern_ conditions.pdfМаркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах665.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.