Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10787
Назва: Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Кампо, Г. М.
Ключові слова: Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Кампо, Г. М. Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних / Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.211-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10787
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Online _marketing_ research - modern _data _collection _technologies.pdfМаркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних665.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.