Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorГоровенко, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-03-27T09:21:34Z-
dc.date.available2024-03-27T09:21:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10785-
dc.descriptionГоровенко, Д. В. Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Горовенко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.208-211.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectСучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.titleСучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modern _approaches _to_ the _development_ and_ optimization_ of_ the_ enterprise's_ marketing_ activities.pdfСучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства671.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.