Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10785
Назва: Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Горовенко, Д. В.
Ключові слова: Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Горовенко, Д. В. Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Горовенко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.208-211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10785
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern _approaches _to_ the _development_ and_ optimization_ of_ the_ enterprise's_ marketing_ activities.pdfСучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства671.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.