Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10785
Название: Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Горовенко, Д. В.
Ключевые слова: Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Горовенко, Д. В. Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Горовенко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.208-211.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10785
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Modern _approaches _to_ the _development_ and_ optimization_ of_ the_ enterprise's_ marketing_ activities.pdfСучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства671.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.