Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1074
Назва: Біографічний метод: як спосіб висвітлення педагогічної спадщини
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: теоретичні і експериментальні методи
педагогічні науки
спадщина
біографія
вивчення
принцип народності
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто шлях розвитку біографії як методу висвітлення різнопланового опису життєдіяльності відомих і маловідомих особистостей в розвитку педагогічного процесу. Проаналізовано основні напрями роботи вчених-педагогів. Наголошено на необхідності впровадження всебічного розвитку особи, опираючись на різносторонню розумову та фізичну працю. Спроектовано увагу на історичну послідовність та значення вчень педагогічної науки на визначних постатях в галузі виховання та навчання молоді. Висвітлено значення педагогічної спадщини для сучасності.
Опис: Розман І. І. Біографічний метод: як спосіб висвітлення педагогічної спадщини / І. І. Розман // Virtus scientific journal - December, issue 19, 2017. - C. 109-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1074
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 16 Розман Документ.pdfБіографічний метод: як спосіб висвітлення педагогічної спадщини904.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.