Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10743
Назва: Маркетингова діяльність наукової бібліотеки мду в умовах карантину
Автори: Мовчан, Катерина Миколаївна
Бондарєва, Діана
Ключові слова: маркетингова діяльність
наукова бібліотека МДУ
умови карантину
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Мовчан К. М. Маркетингова діяльність наукової бібліотеки мду в умовах карантину / Мовчан К. М. Бондарєва Д. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 196-198
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10743
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_ activity_ of_ the_ scientific _library.pdfМаркетингова діяльність наукової бібліотеки мду в умовах карантину765.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.