Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10738
Назва: Психологія маркетингу
Автори: Зозуляк, Марта Михайлівна
Гладинець, Аніта Юріївна
Ключові слова: психологія маркетингу
споживання
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Зозуляк М. М. Психологія маркетингу / Зозуляк Марта Михайлівна, Гладинець Аніта Юріївна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.184-186
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10738
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychology_ of_ marketing.pdfПсихологія маркетингу786.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.