Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10727
Назва: Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Автори: Горовенко, Дмитро Віталійович
Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: методика дослідження
медичний заклад
нові медичні послуги
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Говоренко, Д. В. Методика дослідження асортименту медичного закладу з приводу оцінки нових медичних послуг / Д. В. Говоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.180-182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10727
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The _methodology _of_ researching_ the_ assortment_ of_ a_ medical.pdfМетодика дослідження асортименту медичного закладу з приводу оцінки нових медичних послуг768.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.