Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГладинець, Аніта Юріївна-
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-03-26T09:18:41Z-
dc.date.available2024-03-26T09:18:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10719-
dc.descriptionГладинець, А. Ю. Сутність маркетингу та його сучасна концепція / А. Ю. Гладинець, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.179-180.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсутністьuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.titleСутність маркетингу та його сучасна концепціяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ essence _of_ marketing_ and_ its_ modern_ concept.pdfСутність маркетингу та його сучасна концепція761.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.