Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10719
Назва: Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Автори: Гладинець, Аніта Юріївна
Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: маркетинг
сутність
концепція
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Гладинець, А. Ю. Сутність маркетингу та його сучасна концепція / А. Ю. Гладинець, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.179-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10719
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ essence _of_ marketing_ and_ its_ modern_ concept.pdfСутність маркетингу та його сучасна концепція761.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.