Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10719
Название: Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Авторы: Гладинець, Аніта Юріївна
Бора, Наталія Юріївна
Ключевые слова: маркетинг
сутність
концепція
Дата публикации: 2021
Издательство: МДУ
Описание: Гладинець, А. Ю. Сутність маркетингу та його сучасна концепція / А. Ю. Гладинець, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.179-180.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10719
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ essence _of_ marketing_ and_ its_ modern_ concept.pdfСутність маркетингу та його сучасна концепція761.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.