Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10713
Назва: Соціальний туризм в контексті маркетингу туристичних підприємств
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: соціальний туризм
туристичні підприємства
маркетинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець, О. В. Соціальний туризм в контексті маркетингу туристичних підприємств / О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.171-173
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10713
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Social_ tourism_ in _the_ context _of _marketing _of _tourist _enterprises.pdfСоціальний туризм в контексті маркетингу туристичних підприємств770.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.