Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Title: Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Гаврилець, Олеся Анатоліївна
Keywords: екологічний маркетинг
розвиток регіону
концепції маркетингу
Issue Date: 2021
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець, О. А. Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону / О. А. Гаврилець, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.170-171.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ role _of _the_ concept _of _ecological _marketing_ in_ the_ development_ of_the_ region.pdfРоль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону762.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.