Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Название: Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Гаврилець, Олеся Анатоліївна
Ключевые слова: екологічний маркетинг
розвиток регіону
концепції маркетингу
Дата публикации: 2021
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець, О. А. Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону / О. А. Гаврилець, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.170-171.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ role _of _the_ concept _of _ecological _marketing_ in_ the_ development_ of_the_ region.pdfРоль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону762.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.