Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10683
Название: MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтів
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Ключевые слова: таємний покупець
якість
обслуговування клієнтів
Дата публикации: 2021
Издательство: МДУ
Описание: Бора, Н. Ю. MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтів / Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.168-170
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10683
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MYSTERY_ SHOPPINC_.pdfMYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент773.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.