Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозарь, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorПинзеник, Олена Мафтеївна-
dc.contributor.authorСкрипинець, В. В.-
dc.date.accessioned2024-03-22T09:39:43Z-
dc.date.available2024-03-22T09:39:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651-
dc.descriptionКозарь, О. П. Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів / О. П. Козарь, О. М. Пинзеник, В. В. Скрипинець // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.171-173uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМаркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing_as_a_business_philosophy_in_the_formation_of_the_professional_culture_of_marketers.pdfМаркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів715.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.