Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
Название: Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів
Авторы: Козарь, Оксана Петрівна
Пинзеник, Олена Мафтеївна
Скрипинець, В. В.
Ключевые слова: культура
маркетинг
Дата публикации: 2022
Издательство: МДУ
Описание: Козарь, О. П. Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів / О. П. Козарь, О. М. Пинзеник, В. В. Скрипинець // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.171-173
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing_as_a_business_philosophy_in_the_formation_of_the_professional_culture_of_marketers.pdfМаркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів715.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.