Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10441
Назва: Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки
Автори: Симонян, Віталій Вікторович
Ключові слова: структурно-функційна модель
етнокультура
компетентність
етнокультурна компетентність
формування етнокультурної компетентності
майбутній викладач вокалу
фахова підготовка
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблему формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки. На основі аналізу наукових джерел витлумачено сутність понять “модель” і “моделювання”. Представлено структурно-функційну модель формування ЕКК майбутнього викладача вокалу, що складається із восьми блоків: цільовий (мета); нормативний (стандарти, законодавчі норми, освітні програми); теоретико-методологічний (підходи та принципи); технологічний (матеріально-технічне забезпечення); змістово-операційний (зміст, методи, форми, засоби); організаційно-функційний (етапи, функції, педагогічні умови); оцінно-результативний (компоненти, критерії, рівні, показники); результативний (відповідно до мети).
Опис: Симонян В. В. Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки / В. В. Симонян // Журнал “Молодь і ринок”. - № 1 (221), 2024. - С.183-187
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10441
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_ structural-functional _model _of_ the_ formation _of_ ethnocultural.pdfСтруктурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.