Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10441
Название: Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки
Авторы: Симонян, Віталій Вікторович
Ключевые слова: структурно-функційна модель
етнокультура
компетентність
етнокультурна компетентність
формування етнокультурної компетентності
майбутній викладач вокалу
фахова підготовка
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено проблему формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки. На основі аналізу наукових джерел витлумачено сутність понять “модель” і “моделювання”. Представлено структурно-функційну модель формування ЕКК майбутнього викладача вокалу, що складається із восьми блоків: цільовий (мета); нормативний (стандарти, законодавчі норми, освітні програми); теоретико-методологічний (підходи та принципи); технологічний (матеріально-технічне забезпечення); змістово-операційний (зміст, методи, форми, засоби); організаційно-функційний (етапи, функції, педагогічні умови); оцінно-результативний (компоненти, критерії, рівні, показники); результативний (відповідно до мети).
Описание: Симонян В. В. Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки / В. В. Симонян // Журнал “Молодь і ринок”. - № 1 (221), 2024. - С.183-187
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10441
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
A_ structural-functional _model _of_ the_ formation _of_ ethnocultural.pdfСтруктурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки1.83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.