Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-02-26T08:32:31Z-
dc.date.available2024-02-26T08:32:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10396-
dc.descriptionГорват М. В. Формування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» / М. В. Горват, М. В. Кузьма-Качур // International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world” (February 19-21, 2024). - MDPC Publishing, Vienna, Austria. 2024. - С. 194-200uk_UA
dc.description.abstractУ статті подано сутнісну характеристику категорії «вітагенне навчання». Проаналізовано основні прийоми вітагенного навчання та особливості їх застосування у процесі формування природничо-наукової компетентності здобувачів початкової освіти при вивченні інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Автори акцентують увагу на тому, що вітагенне навчання дає можливість розглядати здобувачів початкової освіти як рівноправних учасників процесу пізнання, як носіїв ціннісних знань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherVienna, Austriauk_UA
dc.subjectвітагенне навчанняuk_UA
dc.subjectвітагенний досвідuk_UA
dc.subjectприродничо-наукова компетентністьuk_UA
dc.subjectздобувачі початкової освітиuk_UA
dc.titleФормування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of_ natural_ and _scientific_ competence_ by _means _of_ vitamin_ education_ in_ the_ integrated_ course_ I_ explore.pdfФормування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.