Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Название: Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство
Авторы: Хренова, Вікторія Валеріївна
Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна
Ключевые слова: соціалізація
особливі освітнш потреби
педагогічні методи
завдання інклюзивної освіти
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): Метою статті було проаналізувати вплив інклюзивної освіти на соціально‐ емоційний розвиток дітей з порушеннями мовлення, визначити найефективніші способи їх підготовки до успішної інтеграції у суспільство. Для досягнення поставленої мети було використано такі загальнонаукові методи дослідження: аналіз наукових джерел та літератури, синтез отриманих даних, узагальнення. Визначено, що основною метою виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями мовлення, є їхня підготовка до життя у суспільстві. Важливою передумовою успішного розвитку дітей є створення адекватного освітнього середовища, яке відповідає потребам та можливостям кожної дитини, а сам інклюзивного.
Описание: Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство / В. В. Хренова, О. М. Кас'яненко, О. О. Стоколос‐Ворончук // Корекційна педагогіка. - 2024. - С. 1-12
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ impact_ of _inclusive_ education _on_ the _social-emotional.pdfВплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство771.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.