Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Titel: Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство
Autoren: Хренова, Вікторія Валеріївна
Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна
Stichwörter: соціалізація
особливі освітнш потреби
педагогічні методи
завдання інклюзивної освіти
Erscheinungsdatum: 2024
Zusammenfassung: Метою статті було проаналізувати вплив інклюзивної освіти на соціально‐ емоційний розвиток дітей з порушеннями мовлення, визначити найефективніші способи їх підготовки до успішної інтеграції у суспільство. Для досягнення поставленої мети було використано такі загальнонаукові методи дослідження: аналіз наукових джерел та літератури, синтез отриманих даних, узагальнення. Визначено, що основною метою виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями мовлення, є їхня підготовка до життя у суспільстві. Важливою передумовою успішного розвитку дітей є створення адекватного освітнього середовища, яке відповідає потребам та можливостям кожної дитини, а сам інклюзивного.
Beschreibung: Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство / В. В. Хренова, О. М. Кас'яненко, О. О. Стоколос‐Ворончук // Корекційна педагогіка. - 2024. - С. 1-12
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_ impact_ of _inclusive_ education _on_ the _social-emotional.pdfВплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство771.55 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.