Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10359
Title: Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Keywords: моральне виховання
рідний край
краєзнавство
здобувачі початкової освіти
особливості феномена краєзнавства
Issue Date: 2024
Publisher: Київ
Abstract: Актуальність проблеми морального виховання здобувачів початкової освіти обумовлена політичними подіями, реформами та нововведеннями у нормативному забезпеченні закладів загальної середньої освіти, що спрямовують не тільки на формування компетентностей, але й поважати традиції та звичаї свого й інших народів, знаходити взаєморозуміння у суспільному поліетнічному середовищі. Здійснено наголос на орієнтирах нормативних документів щодо діяльності вчителя задля забезпечення успішного формування в учнів системи морально-етичних цінностей. Авторами спрямовано увагу на врахування особливостей при моделюванні уроків та виховних заходів в початковій школі: у молодших школярів уже сформована певна система знань про особливості найближчого довкілля: природного і соціального; молодші школярі оволоділи вже практичними навичками організовувати дослідження в навколишній місцевості; систематичне застосування краєзнавчого матеріалу забезпечує розвиток у дітей морально-ціннісних суджень.
Description: Кузьма-Качур М. І. Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал « Наукові інновації та передові технології». - № 2(30) 2024. - С. 1242-1252
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10359
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The phenomenon_ of_ local_ history_ as_ a_ resource_ for _moral_ education _of_ students.pdfФеномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.