Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10359
Title: | Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти |
Authors: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Горват, Маріанна Василівна |
Keywords: | моральне виховання рідний край краєзнавство здобувачі початкової освіти особливості феномена краєзнавства |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Київ |
Abstract: | Актуальність проблеми морального виховання здобувачів початкової освіти обумовлена політичними подіями, реформами та нововведеннями у нормативному забезпеченні закладів загальної середньої освіти, що спрямовують не тільки на формування компетентностей, але й поважати традиції та звичаї свого й інших народів, знаходити взаєморозуміння у суспільному поліетнічному середовищі. Здійснено наголос на орієнтирах нормативних документів щодо діяльності вчителя задля забезпечення успішного формування в учнів системи морально-етичних цінностей. Авторами спрямовано увагу на врахування особливостей при моделюванні уроків та виховних заходів в початковій школі: у молодших школярів уже сформована певна система знань про особливості найближчого довкілля: природного і соціального; молодші школярі оволоділи вже практичними навичками організовувати дослідження в навколишній місцевості; систематичне застосування краєзнавчого матеріалу забезпечує розвиток у дітей морально-ціннісних суджень. |
Description: | Кузьма-Качур М. І. Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал « Наукові інновації та передові технології». - № 2(30) 2024. - С. 1242-1252 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10359 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The phenomenon_ of_ local_ history_ as_ a_ resource_ for _moral_ education _of_ students.pdf | Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти | 2.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.