Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-08T16:57:34Z-
dc.date.available2018-02-08T16:57:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1033-
dc.descriptionПопович О. М. Результати педагогічного експерименту щодо підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку / О. М. Попович // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. - Випуск 53. - С. 49-54.en_US
dc.description.abstractВ статті представлено результати педагогічного експерименту щодо підготовки майбут ніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. Подано мету, зміст та напрями роботи в рамках констатуючого та формувального експерименту. Визначено критерії, згідно з якими здійснювалась оцінка результатів проведеної дослідницької роботи. Характеризується розроблена в ході дослідження експериментальна модель формування у майбутніх вихователів готовності до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectконструктивна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectпрофесійна компетенціяen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectвиховательen_US
dc.titleРезультати педагогічного експерименту щодо підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попович О.М. (1).pdfРезультати педагогічного експерименту щодо підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку686.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.