Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10320
Назва: Сучасні підходи до визначення поняття інтеграції в початковій школі
Автори: Гичка, І. А.
Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: інтеграція в початковій школі
інтегрована освіта
пізнавальна діяльность учнів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Гичка, І.А. Сучасні підходи до визначення поняття інтеграції в початковій школі [Текст] / І.А. Гичка, Г.В. Товканець// Нова українська школа: стратегія розвитку особистості [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції ( 27 вересня 2023 р., Мукачево) / за заг. ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2023. – С.11-13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10320
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MODERN_APPROACHES (2).pdfСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕГРАЦІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.