Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10320
Назва: | Сучасні підходи до визначення поняття інтеграції в початковій школі |
Автори: | Гичка, І. А. Товканець, Ганна Василівна |
Ключові слова: | інтеграція в початковій школі інтегрована освіта пізнавальна діяльность учнів |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Опис: | Гичка, І.А. Сучасні підходи до визначення поняття інтеграції в початковій школі [Текст] / І.А. Гичка, Г.В. Товканець// Нова українська школа: стратегія розвитку особистості [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції ( 27 вересня 2023 р., Мукачево) / за заг. ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2023. – С.11-13 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10320 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MODERN_APPROACHES (2).pdf | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕГРАЦІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.