Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorРосола, О. А.-
dc.date.accessioned2024-02-09T12:10:14Z-
dc.date.available2024-02-09T12:10:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295-
dc.descriptionБарчі Б. В. Смислова спрямованість спілкування педагога / Б. В. Барчі, О. А. Росола // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 130-134uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається питання смислової спрямованості спілкування сфери особистості педагога. Показано, що смислова сфера є центральною формацією психіки особистості, яка являє собою багаторівневу, ієрархічну й динамічну систему. Будучи відносно стабільною, ця система може змінюватися під впливом як зовнішніх (соціум), так і внутрішніх (особистісний розвиток) чинників. Перебудова смислової комунікативної сфери відбувається в процесі змін. Для ефективного психологічного супроводу людини в умовах навчання, необхідно глибоке і структурування розуміння смислової сфери, як психічної складової особистості.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectсмислова сфераuk_UA
dc.subjectдинамічна структураuk_UA
dc.subjectсамовідношенняuk_UA
dc.subjectустановкаuk_UA
dc.subjectпедагогічне середовищеuk_UA
dc.titleСмислова спрямованість спілкування педагогаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
MEANINGFUL_DIRECTION.pdf792.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.