Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295
Назва: Смислова спрямованість спілкування педагога
Автори: Барчі, Беата Василівна
Росола, О. А.
Ключові слова: смислова сфера
динамічна структура
самовідношення
установка
педагогічне середовище
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається питання смислової спрямованості спілкування сфери особистості педагога. Показано, що смислова сфера є центральною формацією психіки особистості, яка являє собою багаторівневу, ієрархічну й динамічну систему. Будучи відносно стабільною, ця система може змінюватися під впливом як зовнішніх (соціум), так і внутрішніх (особистісний розвиток) чинників. Перебудова смислової комунікативної сфери відбувається в процесі змін. Для ефективного психологічного супроводу людини в умовах навчання, необхідно глибоке і структурування розуміння смислової сфери, як психічної складової особистості.
Опис: Барчі Б. В. Смислова спрямованість спілкування педагога / Б. В. Барчі, О. А. Росола // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 130-134
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
MEANINGFUL_DIRECTION.pdf792.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.