Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10292
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.contributor.author | Сідор, Ю. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T10:53:08Z | - |
dc.date.available | 2024-02-09T10:53:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10292 | - |
dc.description | Товканець, Г. В., Сідор, Ю. І. Освітнє середовище початкової школи у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. – Вип. 2(35). – С. 253-260 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті обгрунтовано роль освітнього середовища початкової школи у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів. Виокремлено особливості сучасного середовища початкової школи: спрямування на створення умов для активного навчання, креативності та розвитку особистості дитини; сприяння розвитку соціальних навичок на основі використання методики соціального навчання та інші застосування інтерактивних та інформаційно-комп’ютерних технологій; проведення занять у спеціальних кімнатах; підтримка позитивного емоційного фону в класі; повага до особистості, що забезпечує сприятливий клімат для навчання та створення ситуації успіху. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево-Ченстохова | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | розвивальне середовище | uk_UA |
dc.title | Освітнє середовище початкової школи у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
EDUCATIONAL_ENVIRONMENT_OF_PRIMARY.pdf.pdf | 833.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.