Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10287
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попович, Надія Ференцівна | - |
dc.contributor.author | Семенчук, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T11:02:33Z | - |
dc.date.available | 2024-02-08T11:02:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10287 | - |
dc.description | Попович, Н. Ф., Семенчук, В. В. Особливості роботи з дітьми-читачами у дитячих бібліотеках / Н. Ф. Попович, В. В. Семенчук // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. – Вип. 2(35). – С. 232-237 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено особливості роботи з дітьми-читачами у дитячих бібліотеках. З’ясовано, що для того, щоб процес формування читацьких інтересів дітей здійснювався успішно, необхідні знання про той рівень їх сформованості, який уже наявний у читачів. З цією метою використовується діагностика. Визначено, що залучаючи дітей до читання, бібліотекарі розвивають й удосконалюють інтелектуальну й емоційну сфери дітей-читачів, формують їхній світогляд та морально-етичні принципи, збагачують їхній життєвий досвід тощо | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево-Ченстохова | uk_UA |
dc.subject | дитяча бібліотека | uk_UA |
dc.subject | діти-читачі | uk_UA |
dc.subject | читацькі інтереси | uk_UA |
dc.subject | діагностика | uk_UA |
dc.subject | анкетування | uk_UA |
dc.subject | бесіда | uk_UA |
dc.subject | спостереження | uk_UA |
dc.title | Особливості роботи з дітьми-читачами у дитячих бібліотеках | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
FEATURES_OF_WORKING.pdf.pdf | 800.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.