Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorЛахманець, Х. М.-
dc.date.accessioned2024-02-08T08:52:03Z-
dc.date.available2024-02-08T08:52:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10283-
dc.descriptionБарчі Б.В. Психологічна характеристика педагогічного співробітництва та спілкування / Б.В. Барчі, Х. М. Лахманець // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 116-123uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується роль психологічних аспектів у педагогічному співробітництві та спілкуванні в сучасному освітньому середовищі. Було розглянуто ключові елементи, такі як емоційний інтелект, комунікативні навички, взаємодія, взаєморозуміння, конфліктні ситуації та мотивація, та їх вплив на навчальний процес та розвиток учнів. Особлива увага приділяється стратегіям для покращення цих процесів у навчальних закладах. Стаття також включає аналіз сучасних досліджень у цій області та пропонує напрямки для майбутніх досліджень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectпедагогічне співробітництвоuk_UA
dc.subjectспілкування,uk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпсихологічний кліматuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectвзаєморозумінняuk_UA
dc.subjectконфліктні ситуаціїuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleПсихологічна характеристика педагогічного співробітництва та спілкуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File SizeFormat 
PSYCHOLOGICAL_CHARACTERISTICS.pdf812.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.