Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10283
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | - |
dc.contributor.author | Лахманець, Х. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T08:52:03Z | - |
dc.date.available | 2024-02-08T08:52:03Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10283 | - |
dc.description | Барчі Б.В. Психологічна характеристика педагогічного співробітництва та спілкування / Б.В. Барчі, Х. М. Лахманець // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 116-123 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аналізується роль психологічних аспектів у педагогічному співробітництві та спілкуванні в сучасному освітньому середовищі. Було розглянуто ключові елементи, такі як емоційний інтелект, комунікативні навички, взаємодія, взаєморозуміння, конфліктні ситуації та мотивація, та їх вплив на навчальний процес та розвиток учнів. Особлива увага приділяється стратегіям для покращення цих процесів у навчальних закладах. Стаття також включає аналіз сучасних досліджень у цій області та пропонує напрямки для майбутніх досліджень. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | педагогічне співробітництво | uk_UA |
dc.subject | спілкування, | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | психологічний клімат | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | взаєморозуміння | uk_UA |
dc.subject | конфліктні ситуації | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Психологічна характеристика педагогічного співробітництва та спілкування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
PSYCHOLOGICAL_CHARACTERISTICS.pdf | 812.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.