Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10271
Title: Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування
Authors: Черничко, Тетяна Володимирівна
Гладинець, Наталія Юріївна
Росола, Уляна Василівна
Keywords: опитування
анкетування
ринок продуктів харчування
споживчі уподобання
поведінка споживачів
маркетингова стратегія
Issue Date: 2023
Publisher: Суми
Abstract: Метою статті є дослідження споживчих уподобань на ринку продуктів харчування в сучасних умовах. Споживчі уподобання та переваги є інструментом маркетингу, який використовують для визначення пріоритетності розвитку діяльності компанії. Метою дослідження було з’ясування уподобань споживачів та їх звичок щодо вибору продуктів, вподобань та прихильності до торгових марок, частоту споживання та покупок продукції ТОВ «Нестле Україна», а також репутації компанії серед споживачів продуктів харчування. Дослідження проведено в розрізі окремих категорій товарів: «Готові сніданки», «Кава та напої», «Дитяче харчування», «Клінічне харчування», «Готові вироби та кулінарія», «Кондитерські вироби», «Корми для домашніх тварин». Результати опитування засвідчили, що лідерами щодо купівлі продукції ТОВ «Нестле Україна» є товари з категорій «Кондитерські вироби», «Готові сніданки» «Кава та напої», «Готові вироби та кулінарія»
Description: Черничко Тетяна Володимирівна, Гладинець Наталія Юріївна, Росола Уляна Василівна Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування / Черничко Тетяна Володимирівна, Гладинець Наталія Юріївна, Росола Уляна Василівна // Механізм регулювання економіки : міжнародний науковий журнал / гол.ред. Мельник Л.Г. - Суми : ВД "Гельветика", 2023. - №4(102). - С.52-60
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10271
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ANALYSIS_OF_CONSUMER_LIKES.pdfАНАЛІЗ СПОЖИВЧИХ УПОДОБАНЬ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ836.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.