Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorЛендєл, Ольга-
dc.date.accessioned2024-02-05T07:12:27Z-
dc.date.available2024-02-05T07:12:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263-
dc.descriptionШвардак, Маріанна Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти / Маріанна Швардак, Ольга Лендєл // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С. 113-122.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність маркетингових технологій. Подано аналіз найбільш популярний маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти. А саме: бенчмаркінг (бенчльорнінг, бенчфьючінг, бенчрестінг), краутсординг, брендинг, PR технологія.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectкраутсордингuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectPR-технологіяuk_UA
dc.titleМаркетингові технології в управлінні сучасним закладом освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Marketing _technologies_ in _management _of _a _modern _educational_ institution.pdfМаркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти805.1 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!