Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263
Название: Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти
Авторы: Швардак, Маріанна Василівна
Лендєл, Ольга
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові технології
заклад освіти
бенчмаркінг
краутсординг
брендинг
PR-технологія
Дата публикации: 2023
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито сутність маркетингових технологій. Подано аналіз найбільш популярний маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти. А саме: бенчмаркінг (бенчльорнінг, бенчфьючінг, бенчрестінг), краутсординг, брендинг, PR технологія.
Описание: Швардак, Маріанна Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти / Маріанна Швардак, Ольга Лендєл // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С. 113-122.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing _technologies_ in _management _of _a _modern _educational_ institution.pdfМаркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти805.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.