Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKasianenko, Oksana-
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-01-31T08:56:05Z-
dc.date.available2024-01-31T08:56:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10262-
dc.descriptionKasianenko, Oksana Directions of ICT use in Ukrainian educational institutions in the educational process with children with special edutional needs: A literature review / Oksana Kasianenko // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : науковий журнал / гол.ред. В.Й. Бочелюк. - Мукачево : МДУ, 2023. - Том 9№3. - P. 17-25uk_UA
dc.description.abstractThe organisation of the educational process with children with special educational needs requires the implementation of special approaches to their education. Therefore, it is important to consider the relevant foreign experience, explain the features of distance learning using information and communication technologies and develop recommendations for the use of such technologies in the educational process with children with special needs. Організація освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами потребує реалізації особливих підходів до їх навчання, тому актуально розглянути відповідний зарубіжний досвід, пояснити особливості дистанційного навчання з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій та розробити рекомендацій щодо застосування таких технологій в навчальному процесі з дітьми з особливими потребами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectpreschool childuk_UA
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectpreschool education institutionuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectdigitalisationuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectbarrier-free educational environmentuk_UA
dc.subjectбезбар’єрне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectspecial educational needsuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.titleDirections of ICT use in Ukrainian educational institutions in the educational process with children with special educational needs: A literature reviewuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Directions_of_ICT.pdfDirections of ICT use in Ukrainian educational institutions in the educational process with children with special educational needs: A literature review841.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.