Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.contributor.authorРосола, А.П.-
dc.date.accessioned2024-01-26T12:54:11Z-
dc.date.available2024-01-26T12:54:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10249-
dc.descriptionРосола, У. В. Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції / У. В. Росола, А. П. Росола // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.233-237uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю ролі та тенденціям змін нового тренду в економічній літературі «зелений маркетинг». Визначено, що головною метою зеленого маркетингу є не лише отримання прибутку, але і одночасне збереження природи, охорони навколишнього середовища та популяризація виробництва органічної продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево-Ченстоховаuk_UA
dc.subjectзелений маркетингuk_UA
dc.subjectекомаркетингuk_UA
dc.subjectорганічна продукціяuk_UA
dc.subjectохорона навколишнього середовищаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleАктуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UPDATE_OF_GREEN_MARKETING.pdfАКТУАЛІЗАЦІЯ ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ ВИРОБНИЦТВА ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ937.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.