Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10249
Назва: Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції
Автори: Росола, Уляна Василівна
Росола, А.П.
Ключові слова: зелений маркетинг
екомаркетинг
органічна продукція
охорона навколишнього середовища
підприємство
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево-Ченстохова
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю ролі та тенденціям змін нового тренду в економічній літературі «зелений маркетинг». Визначено, що головною метою зеленого маркетингу є не лише отримання прибутку, але і одночасне збереження природи, охорони навколишнього середовища та популяризація виробництва органічної продукції.
Опис: Росола, У. В. Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції / У. В. Росола, А. П. Росола // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.233-237
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10249
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UPDATE_OF_GREEN_MARKETING.pdfАКТУАЛІЗАЦІЯ ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ ВИРОБНИЦТВА ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ937.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.