Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10243
Title: Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Гонак, Т. В.
Keywords: педагогічна інтеграція
здобувачі початкової освіти
етапи становлення педагогічної інтеграції
Issue Date: 2023
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті розглянуто проблему становлення процесу інтеграції в освітньому процесі. Проаналізовано наукові розвідки щодо визначення етапів (І – кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст., ІІ – 1050 – 1970-ті роки, ІІІ – 1980 – 1990-ті роки) та основних їх характеристик. Авторами зосереджено увагу на відображенні інтеграційних процесів в освіті у нормативних документах періоду незалежності України. Науковці виділяють чотири етапи: 1990-ті роки, 2001 – 2010рр., 2010 – 2017рр., 2017 – дотепер. Закцентовано увагу на тому, що курс «Я досліджую світ» має потужні можливості для формування освіченої, вихованої, усебічно розвиненої особистості засобами міжпредметної інтеграції.
Description: Кузьма-Качур, М. І. Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, Т. В. Гонак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.99-107.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10243
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE _FORMATION _OF_ THE_ PROCESS _OF_INTEGRATED.pdfСтановлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі952.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.