Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-01-26T10:28:54Z-
dc.date.available2024-01-26T10:28:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10242-
dc.descriptionКас’яненко О. М. Переваги дистанційної освіти по відношенню до навчання учнів з особливими освітніми потребами /О. М. Кас’яненко // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 1(34), 2023. - С. 95-99uk_UA
dc.description.abstractУ статті подано загальний огляд сучасного стану розвитку інклюзивної освіти, її впровадження шляхом дистанційного навчання. І в даний час, здатність швидко адаптуватися до нового, опановувати нові інструменти та програми з боку дітей, у тому числі з особливими потребами, рятує сучасний освітній процес від застою. Ефективність інклюзивної дистанційної освіти – це спільна робота вчителів, батьків та учнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectметоди інклюзивної освітиuk_UA
dc.subjectдітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleПереваги дистанційної освіти по відношенню до навчання учнів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE_ FORMATION_ OF_ THE_ PROCESS.pdfПереваги дистанційної освіти по відношенню до навчання учнів з особливими освітніми потребами482.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.