Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10219
Title: Потенціал театральної педагогіки у формуванні професійного іміджу у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Authors: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Йокоб, А.
Keywords: професійний імідж
формування професійного іміджу
професійна підготовка
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
театральне мистецтво
театральна педагогіка
Issue Date: 2023
Abstract: У статті акцентовану увагу на важливості формування професійного іміджу майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти, професійна діяльність якого спрямована на дітей, аудиторію надзвичайно чутливу та сприйнятливу до впливу. Підкреслюється, що сучасні вихователі закладів дошкільної освіти мають вирізнятися високою громадянською відповідальністю та соціальною активністю, любов’ю до дітей, емпатією, інтелігентністю, готовністю до співпраці, професіоналізмом, інноваційним стилем науково-педагогічного мислення, потребою у постійному саморозвитку, фізичним та психічним здоров’ям, високою працездатністю, професійно педагогічною культурою, педагогічною майстерністю, складовою якої є професійний імідж. Схарактеризовані основні компоненти (зовнішній вигляд, внутрішній образ і професійно-педагогічне спілкування) та етапи формування професійного іміджу майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти.
Description: Атрощенко, Т. Потенціал театральної педагогіки у формуванні професійного іміджу у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Атрощенко, Т., Йокоб, А. // Social Work and Education. - 2023 Vol. 10, No. 4. - Р. 521-529
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10219
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE_ POTENTIAL_ OF_ THEATER_ PEDAGOGY_ IN.pdfПотенціал театральної педагогіки у формуванні професійного іміджу у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.