Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1018
Назва: Феномен прив'язаності в дошкільному віці
Автори: Юрков, Олександр Сергійович
Литко, Е. С.
Ключові слова: фази прив’язаності
психологія
дошкільний вік
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано феноменр привязаності у дошкільному віці та його впливу на формування особистості в майбутньому. Численними дослідженнями було доведено, що перші роки життя людини стають вирішальними в формуванні її особистості. Крім того, ранній дитячий досвід спілкування з батьками здійснює значний вплив на формування батьківсько-дитячих стосунків з власними дітьми в майбутньому. Мета дослідження полягає у теоретичному аналізі та емпіричному дослідженні психологічних особливостей феномену прив’язаності. У дослідженні використані: проективна методика Н.Каплан для визначення особливостей емоційної прив’язаності дитини до матері та інтерв’ю діагностики типу прив’язаності у дорослих Adult Attachment Interview (AAI). Наукова новизна даного дослідження полягає в тому, що даний феномен не достатньо вивчений, що дає змогу розвиватись в даному напрямку. Практична значущість отриманих результатів полягає в тому, що вони дозволяють спрогнозувати можливий розвиток прив’язаності і скоректувати його в потрібному напрямку.
Опис: Юрков, О. С. Феномен прив'язаності в дошкільному віці / О. С. Юрков, Е. С. Литко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С.221-226
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1018
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
055.pdfФеномен прив'язаності в дошкільному віці293.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.