Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10153Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Кундрик, М. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-11-29T09:01:17Z | - |
| dc.date.available | 2023-11-29T09:01:17Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10153 | - |
| dc.description | Аналіз основних концептуальних підходів у формуванні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору / Чекан О. І., Кундрик М. // Т. Г. Шевченко в освітньому й культурологічному просторі України ХІХ – першої половини ХХІ століття, МАТЕРІАЛИ VІІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної офлайн та онлайн конференції з міжнародною участю, присвяченої 100-річчю з дня присвоєння імені Тараса Григоровича Шевченка Комунальному закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім. Т.Г. Шевченка Черкаської обласної ради». 23-24 листопада 2023 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2023. ‒ С. 81-84 | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | інклюзія | uk_UA |
| dc.subject | освітній простір | uk_UA |
| dc.title | Аналіз основних концептуальних підходів у формуванні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Тези доповідей | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Analysis_ of _the_ main_ conceptual_ approaches_ in_ shaping.pdf | Аналіз основних концептуальних підходів у формуванні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору | 2.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.