Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-10-19T07:30:53Z-
dc.date.available2023-10-19T07:30:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10103-
dc.descriptionКришінець-Андялошій, Катерина Розвиток закладів загальної середньої освіти в Україні на початку ХХІ століття / Катерина Кришінець-Андялошій // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2023. - Вип. 59, Т.2. - С.250-255uk_UA
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано особливості розвитку закладів загальної середньої освіти в умовах соціальних трансформацій в Україні на початку XXI століття. Визначено, що мета модернізації загальної середньої освіти на сучасному етапі полягає в тому, що кожен учень повинен мати рівний доступ до якісної шкільної освіти в безпечному, комфортному, інклюзивному та сучасному освітньому середовищі. Наголошено, що початок XXI століття для закладів загальної середньої освіти як завдання визначає формування особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, па утвердження національної ідеї, сприяння національній самоідентифіка- ції, розвиток культури українського народу, оволодіння цінностями світової культури та загальнолюдськими надбаннями, системи шкільної освіти. Проаналізовано Закони України "Про освіту" (2017), "Про загальну середню освіту" (2020), Концепцію Нової української школи (2018). Державний стандарт початкової освіти (2018) та інші нормативні джерела на предмет виявлення особливостей розвитку закладів загальної середньої освіти в Україні на початку XXI століття. Виявлено, що основними напрямами розвитку ЗЗСО с формування ключових компетентностей па основі оновлення змісту базової освіти (вільне володіння державною мовою, математична, загальнокультурна та екологічна компетентності, підприємливість та інноваційність, економічна компетентність тощо), забезпечення менеджменту профільної освіти, проектування і моделювання професійного розвитку, підтримки педагогічних працівників, цифрова трансформація освіти, створення в закладах загальної середньої освіти безпечного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації та нового освітнього простору відповідно до принципів мотивуючого та креативного дизайну, технологічності та інклюзивності. Зроблено висновок, що XXI століття потребує людей, які будуть мотивовані, впевнені і критичні, готові до вирішення конкретних завдань - це ті якості, які знадобляться їм для успішного залучення в світ, що стрімко розвивається, і які повинна забезпечити Нова українська школа.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобич : ВД "Гельветика"uk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectмодернізація освітиuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectрозвиток освіти у ХХІ століттіuk_UA
dc.titleРозвиток закладів загальної середньої освіти в Україні на початку ХХІ століттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Development_ of _general_ secondary_ education_ institutions_ in _Ukraine_ at_ the_ beginning_ of_ the_ 21st century.pdfРозвиток закладів загальної середньої освіти в Україні на початку ХХІ століття842.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.