Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-02-05T13:55:18Z-
dc.date.available2018-02-05T13:55:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005-
dc.descriptionІванова В. В. Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника / В. В. Іванова // Науковий журнал. «Молодий вчений». - 2017. - Випуск № 4 (44). - С. 246 - 249.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі пошуку ресурсів і шляхів подолання труднощів розвитку в дошкільному дитинстві. Охарактеризовано фактори виникнення проблем соціального функціонування особистості дитини. Визначено важливі суб'єктивні показники готовності до успішної соціалізації дошкільнят. Встановлено, що наявність психологічно безпечного розвиваючого середовища в ДНЗ виступає в якості необхідно': умови розкриття, прояву та розвитку особистісного потенціалу дитини. Позитивне сприйняття педагогом дошкільнят і самого себе є одним із значущих чинників ефективного педагогічного спілкування як важливого фактору оптимізації психологічного розвитку дитини.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпсихологічне благополуччяen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectпедагогічна взаємодіяen_US
dc.subjectпедагогічне спілкуванняen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectдошкільникen_US
dc.titleФактори оптимізації психологічного розвитку дошкільникаen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іванова В. В. (5).pdfФактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.