Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-02-05T13:55:18Z | - |
| dc.date.available | 2018-02-05T13:55:18Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005 | - |
| dc.description | Іванова В. В. Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника / В. В. Іванова // Науковий журнал. «Молодий вчений». - 2017. - Випуск № 4 (44). - С. 246 - 249. | en_US |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі пошуку ресурсів і шляхів подолання труднощів розвитку в дошкільному дитинстві. Охарактеризовано фактори виникнення проблем соціального функціонування особистості дитини. Визначено важливі суб'єктивні показники готовності до успішної соціалізації дошкільнят. Встановлено, що наявність психологічно безпечного розвиваючого середовища в ДНЗ виступає в якості необхідно': умови розкриття, прояву та розвитку особистісного потенціалу дитини. Позитивне сприйняття педагогом дошкільнят і самого себе є одним із значущих чинників ефективного педагогічного спілкування як важливого фактору оптимізації психологічного розвитку дитини. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | психологічне благополуччя | en_US |
| dc.subject | соціалізація | en_US |
| dc.subject | педагогічна взаємодія | en_US |
| dc.subject | педагогічне спілкування | en_US |
| dc.subject | самооцінка | en_US |
| dc.subject | дошкільник | en_US |
| dc.title | Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Іванова В. В. (5).pdf | Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника | 92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.