Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10058
Title: Using internet marketing to increase website conversion: challenges of effectiveness of different tools and techniques
Authors: Nahorna, O.
Нагорна, О. В.
Makohonchuk, N.
Макогончук, Н. В.
Chebanova, T.
Чебанова, Т. Є.
Havrylets, O.
Гаврилець, О. В.
Keywords: contextual advertising
контекстна реклама
social media campaigns
соціальні медіа-кампанії
web analytics
веб аналітика
A/B testing
A/B-тестування
landing
лендінг
effectiveness
результативність
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпро
Description: Nahorna O., Makohonchuk N., Chebanova T., Havrylets O. Using internet marketing to increase website conversion: challenges of effectiveness of different tools and techniques / Nahorna O., Makohonchuk N., Chebanova T., Havrylets O. // Ефективна економіка : електронний журнал / гол.ред. Величко О.П. - Дніпро, 2023. - №5.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10058
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
USING_INTERNET_MARKETING.pdfUsing internet marketing to increase website conversion: challenges of effectiveness of different tools and techniques515.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.