Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10025
Назва: Сучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Ключові слова: початкова освіта
базова середня освіта
природнича освіта
астрономічний компонент
курс «Я досліджую світ»
курс «Пізнаємо природу»
здобувачі освіти
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Проблема наступності між першим і другим рівнями загальної середньої освіти, незважаючи на численні дослідження шляхів її вирішення, до сих пір залишається актуальною. Встановлено, що у понятті наступності виділяють три взаємоповʼязані компоненти: необхідний звʼязок і співвідношення між частинами даного освітнього процесу на різних етапах навчання; взаємозвʼязок методів, прийомів, форм навчання; певні послідовно зростаючі вимоги до ефективності навчання, виховання, розвитку. У статті обґрунтовано реалізацію принципу наступності природничої освітньої галузі між початковою та базовою середньою освітою згідно впровадження ідей Концепції Нової української школи. Авторами здійснено аналіз типових програм інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (розробленої під керівництвом Савченко О. Я. для 1‒4 класів) та модельної програми «Пізнаємо природу» (розробленої під керівництвом Біди Д. для 5‒6 класів) з метою виявлення наступності на прикладі астрономічного контенту природничої освітньої галузі.
Опис: Сучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право». - № 1(15) 2023. - С. 385-396
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10025
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Subsystems_ of _strategic_ management_ accounting _Зof innovative _activity.pdfСучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.