Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10007
Назва: Професійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти
Автори: Попович, Оксана Михайлівна
Ключові слова: професійна компетентність
професійна компетентність вихователя дітей раннього віку
сенсорно збагачене середовище
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Оглядову статтю присвячено аналізу особливостей професійної компетентності вихователя дітей раннього віку, готового до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти. Уточнено сутність понять «професійна компетентність», «професійна компетентність вихователя дітей раннього віку». Проаналізовано терміни «Розвиток дітей молодшого віку» (ECD), «Освіта та догляд за дітьми молодшого віку» (ECEC), «Турбота та розвиток дітей молодшого віку» (ECCD), «Міжнародна стандартна класифікація освіти» (МСКО). З’ясовано, що зважаючи на важливість дошкільної освіти, Європейською комісією ініційовано адаптацію SELFIEforTEACHERS для освіти та догляду за дітьми молодшого віку як онлайн-інструменту, який допомагає педагогам визначити рівень цифрової компетентності, підвищити її та реагувати на конкретні потреби дітей молодшого віку у цифровому контексті. Важливе місце у дослідженні відводиться професійному габітусу, орієнтованого на розвиток ідентичності студентів у межах різних професійних культур (догляд за дітьми, медичні дослідження). Доведено, що перед майбутнім вихователем стоїть завдання оволодіння професійною педагогічною компетентністю, що охоплює низку різновидів. Визначено найбільш значущі складові професійної компетентності: емоційну, когнітивну та комунікативну. Детально розглянуто означені складові професійної. компетентності майбутнього вихователя, готового до роботи з дітьми раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі. Зясовано, що основним інноваційним принципом організації навчання є компетентнісний підхід, який передбачає розвиток компетентностей майбутніх вихователів дітей раннього віку, здатних полегшити їх входження у професійне життя та забезпечити швидкість і адаптивність до будь-яких змін.
Опис: Професійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти / О. М. Попович // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2023. Вип. 1 (23). - С. 111-121
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10007
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROFESSIONAL_ COMPETENCE _OF _AN_ EARLY_ CHILDREN.pdfПрофесійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти944.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.