Перегляд зібрання за групою - Автори Бора, Наталія Юріївна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 50  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтівБора, Наталія Юріївна
2019Актуальність дослідження конкурентних переваг медичних установ на ринку медичних послугБора, Наталія Юріївна
2019Актуальність поняття "маркетингова цінова політика" в сучасних умовах розвитку бізнесуБора, Наталія Юріївна; Фекете, Т. А.
2016Вдосконалення маркетингу у діяльності банківських установБора, Наталія Юріївна; Дубровка, А.
2020Вибір конкурентної стратегії як інструмент в конкурентній боротьбі на ринку медичних послугЯрема, Андреа Володимирівна; Бора, Наталія Юріївна
2023Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війниБора, Наталія Юріївна; Бойко, Ю. В.
2019Вплив конкурентної боротьби на управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери медичних послугБора, Наталія Юріївна
2018Дослідження особливостей медичного страхування в сучасних умовахБора, Наталія Юріївна
2018Дослідження ринку транскордонного співробітництва регіонівБора, Наталія Юріївна; Фекете, Т.
2023Застосування технології таємного покупця (mystery shopping) у сфері обслуговування в сучасних умовахБора, Наталія Юріївна; Якубишин, Є. М.
2022Комерційна діяльність торгівельного підприємства в умовах маркетингової орієнтаціїБора, Наталія Юріївна
2020Конкуренція та конкурентоспроможність на ринку медичних послуг в умовах трансформації системи охорони здоров'яБора, Наталія Юріївна
2022Маркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовахБора, Наталія Юріївна; Маляр, А. С.
2022Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколіньБора, Наталія Юріївна; Мочкош, В. І.
2019Маркетингові дослідження конкурентного середовища ринку медичних послуг в сучасних умовахБора, Наталія Юріївна
2018Маркетингові дослідження кункурентного середовища на ринку медичних послугБора, Наталія Юріївна; Чекан, Є. М.
2022Медична послуга в системі медичного маркетингуБора, Наталія Юріївна
2020Методика оцінки конкурентоспроможності підприємств медичного ринкуБора, Наталія Юріївна; Ярема, А.
2023Нейромаркетинг як сучасний інструмент маркетингуБора, Наталія Юріївна; Русин, О.
2018Необхідність впровадження страхової медицини як засобу підвищення ефективності та якості медичних послуг на медичному ринкуБора, Наталія Юріївна